25 január 2013

Fontos

...hogy milyen értékelést, észrevételt kapok vissza egy-egy termékem használatba vétele után. Nekem fontosak ezek a visszajelzések, nagyon sokat okulok belőle. És igen, van amikor nem találom el a megrendelő ízlését, de addig nem nyugszom, míg meg nem oldom a feladatot. Persze csak akkor tudok segíteni a problémán, ha tudok róla. Kötelező érvényűnek tekintem rám vonatkozóan is a termékcserét, ha az élőben mégsem olyan, mint amilyennek a képen tűnt. Van az úgy, hogy egy cipőcske mégsem lesz jó, hát varrok másikat! Hiszen nagy kihívás "látatlanban", neten keresztül vásárolni, és megtisztelőnek érzem, ha valaki mégis úgy dönt, hogy az én termékemet szeretné a gyerekének és bízik bennem.
 Szóval létezik nálam az a bizonyos garancia, egész pontosan 10 napig (azért amikor egy néhány hónapos lerág egy gombot a kockáról, amit 2 éves kortól ajánlok, akkor azt hiszem, az nem az én felelősségem )

A mai kincsem pedig ez az értékelés, amit egy testvérpárnak - lánykáknak - készült cipők kapcsán kaptam:
 "A legjobb cipellők, amit valaha vettem. A lánykáim szeretik, könnyen felvehetők, és a legfontosabb: megmarad a lábukon:)"

Köszönöm szépen Borbiannak!
  (remélem, nem fog haragudni a linkért, gyönyörűséges képeket készít!) 

Nos, ez az a kocka, ami a megrendelőnek nem tetszett a színei miatt, túl sötét. És igaza van! Egy pici lánynak túl komoly színek ezek....

varrtam másik kettőt, hogy lehessen választani, vidámabb színekben, remélem valamelyik jobban megközelíti a megrendelő ízlését :)

Szóval így vagyok én a kölcsönös bizalommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...